Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΨΕΜΑΤΑ ΚΙ ΑΗΔΙΑ

ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΤΗ ΖΩΗ
ΤΗΝ ΨΕΥΤΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΚΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΜΑΓΕΙΑ

ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ
ΜΕ ΨΕΜΑ ΣΕ ΨΕΚΑΖΟΥΝ

ΜΑ ΔΕΝ ΠΙΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΑΥΤΟΙ
ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΩΣΟΥΝ

ΜΑ ΔΕΝ ΠΙΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΝ
ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΝΙΩΣΟΥΝ

ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΧΘΕΙΑ
ΣΕ ΤΟΥΤΑ Τ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
ΘΑ Μ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ
ΚΙ ΑΣ ΗΠΙΑ ΕΓΩ ΦΑΡΜΑΚΙΑ

ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ;
ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΕΧΟΥΝΕ
ΜΕΣΑ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΜΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα