Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΥΜΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΑΣΩ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑ
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΚΡΕΜΜΑΣΩ

ΟΜΟΡΦΗΝΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ
ΜΕ ΤΗ ΣΕΜΝΗ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΝΟΓΕΝΗ ΣΟΥ

ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΩ
ΓΕΜΙΖΩ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ
ΠΩΣ Θ ΑΥΡΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ
ΨΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΩ
ΜΟΝΑΧΑ ΕΣΕΝΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ

ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ
ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΤΑΧΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ

ΟΣΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ
ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΟΝΑΩ
ΘΑ ΣΤΕΛΝΩ ΚΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΝΑΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα