Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η ΛΑΧΤΑΡΑ ΤΟΥ ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΟΥ

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑΝ ΒΟΛΕΤΟ
ΣΤΗ ΣΥΜΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ
Σ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ
ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΙΣΩ

ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ
ΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛΗ
ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΡΗ
ΣΤΟΝ Μ .ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ

ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ

ΣΤΟΝ ΑΗ -ΝΙΚΟΛΑ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΕΣΚΛΙ Ν ΑΡΡΑΞΩ
ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ ΜΟΥ
ΕΝΑ ΚΕΡΙ Ν ΑΝΑΨΩ

ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ
ΟΛΑ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΖΟΥΝ
ΜΕ ΑΡΓΑΝΙΑ ΚΙ ΑΛΗΣΦΑΚΙΑ
ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ

ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΚΙ Ο ΣΥΜΙΑΚΟΣ ΤΗ ΣΥΜΗ ΤΟΥ
Μ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ

ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ

ΠΑΕΡΜΙΩΤΑΚΙ ΣΥΜΙΑΚΟ
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΝΩ
ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΜΟΥ
ΛΙΓΟ ΠΡΩΤΟΥ ΠΑΙΘΑΝΩ

ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα