Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

ΓΕΡΙΚΟ ΠΛΑΤΑΝΙ

ΝΙΩΘΩ ΠΛΑΤΑΝΙ ΓΕΡΙΚΟ
ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝΕ ΤΑ ΦΥΛΛΑ
ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ
ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΣΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ
ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΜΙΝΙ
ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟ
ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ

ΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΟΝ ΠΑΧΥ
ΘΑΧΟΥΝΕ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ
ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ
ΘΑΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΗΓΟΥΝΤΑΙ

ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΘΑ ΜΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΗ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΩΤΑ ΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΜΟΥ
ΚΙ ΕΔΕΙΝΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΟΣ

ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΟΥΝ
ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ
ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΖΩΗ
ΟΛΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΤΑ ΓΕΡΑ
ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα