Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ
`````````````````````````````````````
Καλητερα στη μοναξια μου
γιατί θα κάνω ότι μπορώ
κάτι που οι άλλοι δεν το θέλουν
θ αποφασίζω μόνο εγώ

Έπαψα να δίνω εις τους άλλους
για να περνούν αυτοί καλά
ας κοιτάξω και τον εαυτό μου
να βάλει το κορμί φτερά

οι φίλοι κι οι γνωστοί όλοι με κουράζουν
δεν συμφωνούμε σε πολλά
Βαρέθηκα να δίνω την ψυχή μου
για να περνούν αυτοί καλά

σκέφτηκα να ζω τώρα μονάχη
όλοι οι άλλοι φέρνουν συμφορά
μονάχη κάνω ότι γουστάρω
μονάχη είμαι μια χαρά

καλήτερα να ζω στη μοναξιά μου
γιατί θα κάνω ότι μπορώ
αυτό που δεν το θέλουν άλλοι
θ αποφασίζω τώρα εγώ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα