Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

AN EXΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ~ ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΑΜΙΓΟΥ



ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ ΜΟΥΣΥΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ
ΤΙΤΙΚΑ ΜΑΛΛΙΑΚΑ ΣΤΙΧΟΙ
ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΑΜΙΓΟΥ

ΑΝ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΩΗ

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ 
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΤΟΛΙΣΩ

ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ 
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΛΟΥΡΙΑ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ

ΑΝ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΕΣΕΝΑ Θ ΑΓΑΠΗΣΩ
 ΜΕ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΙΣΩ

ΑΝ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΕΣΕΝΑ Θ ΑΓΑΠΗΣΩ 
ΜΕΣ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΩ

ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ
 ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΑΧΑ ΤΑ ΔΥΟ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΦΡΟΝΤΙΣΜΕΝΟ
 ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ


Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα