Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Σύμη μου αγαπημένη~Αντωνία Μιχαήλου [DEMO]



ΣΑΝ ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΌΣ ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ
ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥΡΑΝΟΥ ΛΑΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΣΦΩΡΙΖΕΙΣ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΛΕΙΠΩ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΗ
ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΔΙΑΣΜΕΝΑ
ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ

ΚΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΠΟ ΨΥΛΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΦΑΡΟΣ
ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΚΟΙΜΗΤΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΛΕΙΠΩ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΗ
ΩΡΑΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ
ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΕΙ ΜΑΓΕΥΕΤΑΙ Μ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ
ΣΥΜΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα