Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΙΟΥ





Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΙΟΥ

Πρώτα ο έρωτας στή Σύμη

 -Αγάπησε με βρέ Μαριώ!
 Θάμαι καλός μαζι σου
 και θα σου κάμω μαεριό 
να κάμνεις το φαί σου. 

-Αγάπησε με βρε Μαριώ!
Θα πάω να τσουρμάρω 
καί γώ που είμαι χουβαρδάς
 γουνέλλα θα σου πάρω. 

Πρωί πρωί θα σηκωθώ 
να πάω στο Μουράγιο 
΄ννοίξέ μου το παράθυρο
 και δώκε μου κουράγιο.

 Οτι αγαπά το Μιχαλιό
 έδειχνε η ματιά της. 
Τώρα κατάλαβε 
κι αυτή από τα δάκρυά της.

 Ο Έρωτας ο καθαρός 
πολλά λόγια δεν έχει 
Με ένα βλέμμα μοναχά 
νοιώθεις πως κάτι τρέχει....

Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα