Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Το τελευταίο φιλί ~ Πόπη Βόλλα



Ερμηνεία: Πόπη Βόλλα
Μουσική : Νίκος Αριανός
Eνορχήστρωση : Νίκος Αριανός studio ARM
Στίχοι : Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΣ ΦΙΛΙ

Πως να ξεχάσω μάτια μου
εκείνο το φιλί
που μούδωσες πριν φύγεις
εκείνο το πρωί

Το τελευταίο μας φιλί
σφράγισε τη ζωή μου
κατάπιε την ζωντάνια μου
πήρε την δύναμή μου

Όσα περάσαμε μαζί
κι όσα θά χαμε ζήσει
το τελευταίο μας φιλί
τά χει σκηνοθετήσει

Το τελευταίο μας φιλί
σφράγισε τη ζωή μου
κατάπιε τη ζωντάνια μου
πήρε τη δύναμή μου

Η μόνη μου σκέψη είσαι εσύ
εσύ στα όνειρά μου
σε κάθε ανάσα μου εσύ
είσαι πάντα κοντά μου

Το τελευταίο μας φιλί
σφράγισε τη ζωή μου
κατάπιε τη ζωντάνια μου
πήρε τη δύναμή μου !

Τιτίκα Μαλλιάκα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα