Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Καλημέρα σας φίλες και φίλοι μου !

Καλημέρα σας φίλες και φίλοι μου !
Επιτέλους !
 Ήρθε το ίντερνετ !!!!!!!!!!! 
Καλή Τετάρτη να έχετε και μου λείψατε ! 
Στο φέισμπουκ βρεθήκαμε και βρήκα [φίλες - φίλους] με καρδιά που δεν ξανάγινε ,στον κόσμο βρε παιδιά!! 
Εγώ δεν το περίμενα, να βρω και να γνωρίσω, αυτόν τον κόσμο τον καλό και να τον αγαπήσω. 
Η κάθε μέρα που περνά, εγώ μιλώ μαζί σας ! 
Κι αισθάνομαι ειλικρινά κομμάτι στην ζωή σας! 
Με πολλούς από εσάς δεν ειδωθήκαμε, δεν έχει σημασία 
Νοερά όμως βρισκόμαστε με λίγη φαντασία ! 
Τα λόγια σας με συγκινούν, κι αγγίζουν την ψυχή μου!!!!
 Και τώρα που έχω ίντερνετ θέλω να σας μιλήσω, και τον καθένα χωριστά να τον ευχαριστήσω 
Να περνάτε καλά όλοι και ευχαριστώ για την πολύτιμη συντροφιά σας 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

Τιτίκα Μαλλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα