Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Καλές γιορτές ~ Χαρά και Βίκτωρας



Eρμηνεία : Χαρά και Βίκτωρας
Στίχοι : Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα
Μουσική : Νίκος Αριανός
Eνορχήστρωση : Νίκος Αριανός
studio ARM

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Σ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΥΧΟΜΑΙ
Ν ΑΧΕΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ

ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΕΥΧΟΜΑΙ
ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΡΘΟΥΝΕ
ΚΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝΕ
ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ

ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ
ΧΑΡΕΣ ΛΕΦΤΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗ
Ν ΑΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ
ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ Θ ΑΡΘΕΙ

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΧΕΤΕ ΧΑΡΕΣ
ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Η ΑΓΑΠΗ
ΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΝΑ ΧΕΤΕ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΛΑΤΗ

ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΕΥΧΟΜΑΙ
ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ
ΝΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕΙ Η ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙΤΕ

Τιτίκα Μαλλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα